Samochód na wszystkie (dosłownie) okazje. Super komfortowy i jednocześnie szalenie praktyczny. Do pracy, na wycieczki za miasto, a czasami także jako ciężarówka. Idealny na długie trasy.
Do kosztów paliwa trzeba się przyzwyczaić albo zainwestować w gaz. Z LPG wychodzi znacznie taniej niż przeciętne auto średniej klasy.
Zbyt skromne wyposażenie dodatkowe jak na tą cenę i amerykańskie pochodzenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niesamowite. Przy "setce" tylko 2.000 obrotów. Przy takiej mocy mógłby być nieco zrywniejszy.
4,0
Skrzynia biegów
Zupełnie nie czuć przełączania na niższych obrotach.
5,0
Układ jezdny
Wspaniale trzyma się jezdni. Nie odczuwa się prędkości. Miękki, ale bez przesady.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słaba do tyłu, szczególnie przy parkowaniu. Przydał by się radar cofania.
3,0
Ergonomia
Mogło by być więcej pomysłowych schowków. Liczy się ogromna przestrzeń i płaska podłoga.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt wolno się nagrzewa, ale potem jest doskonale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po prostu rewelacja. Kilka miejsc siedzących, stojących i nawet leżących.
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko szum powietrza, i to też stłumiony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką pojemność jest dobrze. 16litrów w Warszawie w korkach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeszcze zbyt droga (modna) zabawka, ale warto zainwestować, szczególnie na dłuższy czas.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co jakiś czas trzeba dokręcać poluzowane drobiazgi i boczne drzwi.