mimo wszelkich zalet od pewnego czasu auto staje sie skarbonką. rownolegle uzywam T5 multivana wiec oszczedze dodge´owi wytykania, ale amerykanie wieeele musza sie jeszcze uczyc....
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik cichy, w miare elastyczny, mimo masy samochod moglby byc nieco zrywniejszy
3,0
Skrzynia biegów
przy spokojnej jezdzie biegi zmienia niezauwazalnie, male opoznienie przy kickdownie, ale za to redukuje na odpowiedni bied (co przy liczbie 4 nie jest sztuką). ocena bylaby wyzsza ale raz juz skrzynia padla i widac ze wkrotce padnie jeszcze raz...
4,0
Układ jezdny
naped AWD (ocena 5) robi swoje, jednak terenowka to nie jest (momo wszystko nisko zawieszony). zawieszenie (ocena 3-) owszem i komfortowe ale w zakrety szybciej niz 90-100 kmh nie polecam. szczególny szok po przesiadce z multivana ktorego uzywam rownolegle. ponton - moze ktos lubi, ja nie.
Komfort
4,0
Widoczność
brak zastrzezen, moze tylko troche male lusterka zewnetrzne ale idzie sie przyzwuczaic. natomiast lampy tragedia (wersja amerykanska). brak korektora wysokosci (!!), przy pelnym obciazeniu w nocy naprawde niewiele widac.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala, ale bez rewelacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko wysocy w trzecim rzędzie mogą narzekac, ale wysokich sadza sie z przodu ewentualnie w srodku
4,0
Wyciszenie
tylko wiatr (i zawieszenie na dziurach)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15-17 lpg, ale nikt nie mowil ze bedzie malo
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cos trzeszczy, stuka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia, polos x2, sterowanie airbagiem, rozrusznik
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 164KM 121kW
[l/100km]