Praktycznie niesłyszalny nawet przy predkości maxymalnej poprostu cudo, elastyczny, stosunkowo mocny do wagi...
3,0
Skrzynia biegów
Sprawna zmina biegow na kazdym ustawieniu ładne przeciaganie na sportowym trybie... Niestety rok temu awaria (zawieszanie sie) koszt samego rozłozenia skrzyni najtaniej -2000zł naprawa 1000zł...
5,0
Układ jezdny
Wspaniałe wspomaganie kierownicy, dobra reakcja na ruchy kierownica , dobry promień skrętu...
Komfort
5,0
Widoczność
Full wypas wielkie szyby nic dodać nic ująć...
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chodzi wspaniale szybko dziala niestety uległa uszkodzeniu ale to chyba jak kazda w tym roczniku... W zimie kilka minut i sauna... dobry nawiew na szyby= szybkie odparowanie ogolnie jest ok...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w autobusie 7 miejsc wszystkie wygodne w cholere ogromnie duzo miejsca przod jest super...
5,0
Wyciszenie
NIesłyszalny silnik jazda po dziurach itp swietnei wytłumiona...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi sobie łyknąc szczególnie jak sie ma cieszka noge ale 3,3 v6 i ponad 2 t wagi mowia same za siebie...
3,0
Stosunek jakość/cena
Wysokie koszty naprawi i częsci ale w koncu to amerykanin... Drogie opłaty itp...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uszkodzenie 2 dzwi centralnego zamka (popychacze) blokujacy sie tylni zamek,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszkodzenie klimy (naprawa 2,500zł), szkrzyni biegów (naprawa 3000zł), pasek rozżądu, amortyzatory, przewody wysokiego napiecia, zimeringi uszczelniające (cieknący olej) (naprawa 400zł, rozebranie (połowe silnika czeba rozebrać) 1500zł!!! Biorąc pod uwage okres czasu ile go mam (3 lata) to zepsólo sie wnim duzo chyba za bardzo dużo choc robie nim dosc duzo ok 30tysiecy rocznie mam nadzieje ze dalej bedzie ok bo niechce sie z nim rozstawac :)...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 152KM 112kW
[l/100km]