wolne obroty 750 obr/min. 4bieg i 90 km/h = 1500 obr/min. Silnika po prostu nie słychać !!!
4,0
Skrzynia biegów
"Lock Up torque converter sprawia, że silnik pracuje cały czas na tych samych obrotach a resztę załatwia skrzynia. Ten samochód służy do pływania, a nie do jazdy "szarpanej" jak w samochodach europejskich
4,0
Układ jezdny
Ok, brak zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
samochód jest przejrzysty , zwłaszczaa do tyłu
4,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód jest długi a mimo to w lecie na tylnej kanapie jest równie chłodno jak z przodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w amerykańskich konstrukcjach - miejsca jest od groma i trochę
5,0
Wyciszenie
Duży silnik niskoobrotowy, do 100km/h słychać jedynie opony (bo kupiłem niemieckie Klebery)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 9-10 l /100km ( przy nieprzekraczaniu 120km/h), miasto przy normalnej dynamicznej jeździe 11-13 l / 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypi zawias od zamknięcia schowka, poza tym NIC !!!