Karoseria
: design godny pochwały-oczywiście nie zrozumieja tego fanatycy golfów czy innych łazików
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
wysoki moment obrotowy,auto dynamicznie przyspiesza na każdym biegu, jeśli chodzi o wyciszenie to niestety nie jest to common rail toyoty...
4,0
Skrzynia biegów
przełożenia krótkie,ale to przecież diesel
3,0
Układ jezdny
auto ma skłonności no nurkowania i bujania na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
proporcjonalnie małe szyby w porównaniu do reszty nadwozia,co daje duże poczucie bezpieczeństwa,duże lusterka boczne rekompensują słabą widoczność przez tylną szybę
4,0
Ergonomia
czytelnie i na miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przydałoby się ogrzewanie przedniej szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze,choć niektórzy odczuwają trudność w dostosowaniu siedzenia kierowcy do własnych potrzeb
3,0
Wyciszenie
tylko przeciętnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bywały chwile,że przy teście minimalne spalanie średnie było na poziomie 4,7l,przy przecietej jeździe 6,7l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łatwo wycieralne słabej jakości plastiki we wnętrzu oraz złe ich spasowanie,100 razy wymieniane zewnętrzne chromowane klamki (po zimie nadają się na śmietnik),diesel o VW niestety bierze olej,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kłopoty z tzw przeładowaniem turbiny (nie wierzcie czasem jeśli serwis powie wam ,że nigdy dotąd w tych autach się to nie zdarzało),przy 80000km zaciecie chłodnicy co omal nie spowodowało zagotowania silnika
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD 138KM 101kW
[l/100km]