Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Caliber

Jaro, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 160KM 118kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Dodge Caliber 2.0 i 16V 160KM 118kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Trzyma się drogi jak przyklejony ślimak
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Po wymianie żarówki reflektora, trzeba jechac do serwisu skasowac błąd, wtedy żarówka zaświeci
5,0
Całokształt
Auta są bezawaryjne , bardzo dobrze znoszą gaz z sekwencją . Wracając do Calibra, mam go od nowości od 2007 roku, przejechane 74.500 km, zagazowany. Miasto 12,5-13 l gazu , za to w trasie ok.9-10 l przy jeździe do 140km/h . Silnik benzyna 2.0 L , automat. Plastiki w środku nie trzeszczą, świetne w utrzymaniu. Świetne auto dla 2 dorosłych i 2 dzieci do 13 lat. Wyścigówka to to nie jest, ale w automacie jest czym depnąć. Jedyny mankament - po wymianie żarówki w reflektorze trzeba było jechać do serwisu i skasować błąd braku żarówki. Ale z tym już sobie poradziłem i nie jeżdżę na kasowanie błędu żarówki. Wystarczy do kabelków od żarówki wlutować kabelki i podłączyć do nich dwie najmniejsze żaróweczki (do krótkich i długich, każdy reflektor oddzielnie). Komputer wyłącza dopływ prądu, gdy żarówka świateł się przepali,ale wtedy świeci się mała żaróweczka i przerwy nie ma. Komputer nie wyłącza wtedy dopływu prądu. Wymieniamy żarówkę reflektora (światła wyłączone) i OK. Autko wysokie , krawężników się nie boi. Co do klimy - brak klimatronika nie przeszkadza , klima doskonale wychładza całe wnętrze, po przejechaniu kilku tysięcy wiadomo przy jakiej pogodzie jak trzeba nastawić klimę aby nie zamarznąć.
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy bez zarzutu , przy tym przebiegu bez żadnej awarii - brawo
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia (automat) bardzo dobrze zestrojona z silnikiem, przy ostrym depnięciu nie brakuje mocy
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, auto dobrze trzyma się drogi, nie wylatuje na ostrych zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki trochę za grube , słaba widoczność przez tylne szyby boczne i tylną, ale od czego są lusterka
5,0
Ergonomia
Wszysko pod ręką. Przydałby się Lewy podłokietnik kierowcy wytłoczony na odpowiedniej wysokości w drzwiach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ręczna , ale wielce OK, wentylacja bdb. ogrzewanie bdb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
182 wysokosci i nie mam problemów
4,0
Wyciszenie
Moglo by byc lepsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest bezawaryjne , bardzo dobrze znosi gaz z sekwencją . Wracając do Calibra, mam go od nowości od 2007 roku, przejechane 74.500 km, zagazowany. Miasto 12,5-13 l gazu , za to w trasie ok.9-10 l przy jeździe do 140km/h . Silnik benzyna 2.0 L , automat. Plastiki w środku nie trzeszczą, świetne w utrzymaniu. Świetne auto dla 2 dorosłych i 2 dzieci do 13 lat. Wyścigówka to to nie jest, ale w automacie jest czym depnąć. Kosztow napraw nie ponoszę (odpukac)
5,0
Stosunek jakość/cena
biorąc pod uwagę bezawaryjnośc bdb. auto za rozsądne pieniądze. Nietuzinkowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
autko nigdy nie zawiodło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek , bezawaryjne

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dodge Caliber