Układ hamulcowy
: stosowanie tandetnych materiałów
2,0
Całokształt
Przy 24000km pojawiajš się pierwsze oznaki tandetnoci i niskiej jakoci. Co będzie dalej? Najlepiej pozbyć się tej marki samochodu.
Wrażenia
2,0
Silnik
Ruszanie ze stopu wymaga bardzo wysokich obrotów. Auto jest bardzo mułowate. Wyprzedzanie wymaga długiej drogi.
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje dobrze.
1,0
Układ jezdny
Tarcze hamulcowe i klocki zdarte do zera przy 24000km przy łagodnej jedzie. Serwis DODGE\'a nie potrafi uzasadnić tka szybkiego zużycia, cytujšc frazesy o ostrej jedzie. Całkowita porażka. Wyglšda to na celowe działanie producenta stosowanie najgorszych materiałów.
Bardzo drogie opony zimowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Zakręt 90stopni trzeba obserwować przez okno boczne, przeszkadzajš słupki pionowe szyby przedniej.
4,0
Ergonomia
Nie ma elementów zakłócajšcych prowadzenie auta. Ciche wnętrze. \"Plastiki\" nie trzeszczš.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca dla pasażerów z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w miecie 12 do 13 litrów benzyny, na trasie 8 do 9 litrów. Naprawy bardzo drogie. Zużycie częci niespodziewanie szybkie, szczególnie z przodu. Po 24000km do wymiany przeznaczono tarcze, klocki, gumy wahaczy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Patrzšc na \"Całokształt\" trudno dzi ocenić jakoć do ceny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szybkie zużycie układu hamulcowego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]