Karoseria
: Nietuzinkowy samochód, wyróżniający się z tłumu, masywny wygląd, wygląda jakby to było R/T lecz do czasu odpalenia i usłyszenia bociana he he he.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Czujniki powietrza w kołach, najmniejszy proboem a jak wkurza!
5,0
Całokształt
Piękny AMCAR, zaokrągliłem ocenę do 5 gqiazdek lecz tak naprawdę należy mu się 4.6, gdyby nie ten kokpit...
Wrażenia
4,0
Silnik
To mój drugi Avenger, poprzedni był 2.0 benzyna i w okresie użytkowania tamtego wymieniałem co 10 tyś olej, czyli z 3 razy w roku, benzynowy silnik bezawaryjny na łańcuszku, a vw 2.0 tdi ma swoje bolączki, zawsze coś musi podciekać, UWAGA! PROTIP.: Jeżeli ktokolwiek powie Wam że turbo pasuje od Vw to możecie go zdzielić w czoło. Pasuje wszystko lecz trzeba przerabiać rurę od intercoolera! Gra niewarta świeczki!
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, oszczędnie i w miarę dynamicznie jak na taką landare! M5 i 6 mogłyby być troszkę dłuższe ale nie narzekam.
4,0
Układ jezdny
Typowy AMCAR prosto jedzie, połykacz kilometrów czy jak kto woli mil, lecz gdy przychodzi do dynamicznego pokonywania zakrętów no to można się zdziwić jak się buja... Mógłbym zabrać jedną jeszcze gwiazdkę lecz jak mówiłem, to AMCAR on jeźfzi przeważnie do przodu.
5,0
Karoseria
Piękna linia nadwozia, odrazu widać oczko puszczone do fanów Chargera, troszkę od niego mniejszy lecz wyróżniający się na drogach.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki i zderzaki to minusy auta, jeśli nie masz czujników parkowania to nie trudno o coś zahaczyć.
2,0
Ergonomia
Plastic is fantastic... Kokpit woła o pomstę do nieba... A czyszczenie tego chropowatego plastiku graniczy z cudem...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mogę tu nic zarzucić lecz brak nawiewu dwustrefowego troszkę brakuje przy samochodzie tych rozmiarów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bajka! Trasy po 1500km to tylko zatrzymywałem się zatankować albo zdrzemnąć się ponieważ fotele są tak wygodne że można usnąć! A z tyłu to można w trójkę nawet takie trasy pokonać, 5 osób na pokładzie i jedynie osoba w bagażniku może narzekać na dyskomfort he he he...
3,0
Wyciszenie
Mam go już trochę czasu i tak jak w poprzednim, uszczelki wszędzie lubią sobie poszumieć, w obydwóch można to w bardzo prosty i naprawdę tani sposób rozwiązać, warto zamówić komplet uszczelek u dealera, ceny naprawdę dobre?!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj mieszane uczucia, ceny części naprawdę dobra, lecz niekiedy jest problem z ich znalezieniem, zawieszenie proste i tanie lecz już problem zaczyna się ze znaleźieniem głupiej sprężyny! Sic! Często padające sworznie wahacza, orginalne tak po 80zł za sztukę, można przeżyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Więcej plusów jak minusów, wiadomo, nie jest to auto premium, jak na swój segment niedocenione lecz dobrze, rarytasy dla tych w temacie!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Vw silnik czasami daje o sobie znać aby do niego zajrzeć, lecz to drogiazgi. A i te pieruńskie czujniki ciśnienia w oponach! Jedyna kontrolka która powraca jak bumerang!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Drugi Avenger, 4 lata, zawsze odpalił i dowiózł na miejsce! Daje wcześniej znać co będzie wymagać wglądu zaniedługo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD 140KM 103kW
[l/100km]