Szukaj

Ocena kierowcy - Dodge Avenger II

Leszek, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 i 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Dodge Avenger II 2.0 i 156KM 115kW od 2007 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Kupiłem Avengera w 2019. Jak na samochód który nie miał zakonserwowanej podłogi po tylu latach trzymał się bardzo dobrze( Brak oznak rdzy). Samochód dosyć ciężki prawie 1580 kg. Z instalacją LPG pracuje idealnie (proponuję założyć świece irydowe np. IK16tt). Kłopotem może być dopasowanie radia z Androidem. radia Dodge, Chrysler, Jeep mają inny rozmiar. W moim mam zamontowane 10 calowe + CanBus Box. Bez cięcia kokpitu się nie da.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pochodzi z Mitsubishi GT. Rozrząd na łańcuszku. Dosyć odporny. Przy dodawaniu gazu trochę denerwujący nietypowy wysoki dźwięk silnika. Bardzo dobrze działa z LPG.
4,0
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa z nadbiegiem. Brakuje manualnego 6 biegu.
4,0
Układ jezdny
Pomimo że to wersja europejska, skręt ma bardzo amerykański. Średnica zawracania to 11,3 metra.
5,0
Karoseria
Jak na samochód z 2008 roku bez konserwacji podwozia, trzyma się bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Dosyć długa maska. Szerokie słupki przednie utrudniające nieraz widoczność, szczególnie przy przejściach dla pieszych. Reflektory duże + halogeny przeciwmgielne (możliwość zapalenia ich z postojówkami bez świateł mijania. Tylne 2 światła przeciwmgielne w zderzaku.
5,0
Ergonomia
Wygodne fotele. W moim modelu SXT fotel kierowcy w pełni elektryczny oraz manualna dźwignia ustawienia pod lędźwie. Przednie fotele z podgrzewaniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jedno strefowa. Tak samo dobrze chłodzi jak i grzeje. Bardzo szybko grzeje w kabinie. Silnik ustawiony kolektorem wydechowym w stronę ściany grodziowej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dosyć obszerne wnętrze. Pasażerowie z tyłu mogą siedzieć wygodnie, bez wbijania kolan w plecy pasażera z przodu. 2 lub 3 iso fix do przymocowania fotelika dziecięcego.
4,0
Wyciszenie
Brak mat wygłuszających w drzwiach i na ścianie grodziowej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części w większości dostępne, za wyjątkiem McPersonów, szczególnie przednich. Jeżeli są to bardzo drogie 900-1200 za sztukę. Same amortyzatory już łatwiej dostaniemy. Cena zamiennika firmy Sensen to koszt 120-220.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny. Obecnie droższy niż 5 lat temu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka a bardziej elektronika. Fabryczne tarcze indiglo w których po tylu latach wysiadają invertery. Cena układu invertera to 100 zł, niestety już nie dostępny. Można go zastąpić dużym chińskim zamiennikiem ale będzie dość głośno piszczał. Przy podłączeniu do niego powyżej 12 volt narazimy się na ryzyko zapalenia( Alternator podaje 14.5v)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Dodge Avenger II 2.0 i 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Dodge Avenger II