Silnik
: Niesamowita kultura pracy jak na taki mał, a do tego trzycylindrowy silniczek.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Gdzie nie gdzie rdza chce pokazać, ale z drugiej strony autko ma już 13 lat i jest made in Japan ;)
5,0
Całokształt
Lider wśród maluszków ,ale wielkich w środku, mam porównanie , Fiesta MK6 jest tycia, a Trevisek "ogromny".
Niejeden sceptyk się zdziwił i zmienił zdanie, kiedy usiadł sobie w środku :)
Mega zwrotny, ekonomiczny i … ergonomii mogą się uczyć tzw. normalni bracia :)
Niesamowite przyspieszenie i zrywność jak na taki silniczek pod maską i do tego automat.
Autko idealne do miasta( chociaż wyjazd nad morze zaliczony i to z oceną BDB za ekonomię ;)
Znów porównam z Toyotą , która ma co prawda 10KM więcej i jest w manualu , ale żadnych szans z braciszkiem , a właściwie kuzynem.
Poza tym Daihatsu Trevis gwarantuje ogromne zainteresowanie, gdzie się tylko nim pojawimy :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak oni zrobili, że trzy cylindry , a robią jak cztery?
Mam porównanie litrówki w Toyocie Aygo, ta w Daihatsu kasuje na plus.
5,0
Skrzynia biegów
Tylko cztery biegi, ale ...idealnie zsynchronizowane z silniczkiem.
5,0
Układ jezdny
Ładnie wybiera, jak na takie króciutkie autko jest bardzo dobrze.
4,0
Karoseria
Jak to prawdziwy "Japończyk" rdza lubi się gdzieniegdzie zagnieździć :)
Komfort
5,0
Widoczność
Auto, którym wjedziesz i cofniesz wszędzie!
5,0
Ergonomia
Uczcie się od Daihatsu/Toyoty!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znów mega wielki plus za szybkie ogrzewanie w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Olbrzymia przestrzeń biorąc pod uwagę zewnętrzne gabaryty autka :)
4,0
Wyciszenie
Nie najgorzej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Legendarna wręcz bezawaryjność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 58KM 43kW
[l/100km]