Przeniesienie napędu
: można nim wjechać (i wyjechać !) wszędzie !
5,0
Całokształt
Siostrzeniec wypożyczył mi go na 4 mies.w Austrii. Podobno to klon Toyoty RAV4, ale wg mnie sporo lepszy i tańszy. Nie wiem czemu nie trafił do Polski, bo to najfajniesze autko jakim jeżdziłem. Nawet subaru nie jest chyba lepsze. Na dodatek bardzo ładne estetyczne i świetnie wykonane. Może bym i ściągnął sobie do kraju takiego Terioska ale boję się o serwis. SZKODA !
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 1,5 l i stały napęd 4x4 - rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
perfekcyjna. Opel przy tym to kawał topornego drewna.
5,0
Układ jezdny
przejeżdżałem górskie strumienie wpław, góry, leśne dukty, błota, piach i super asfalt. Wszedzie było doskonale. To niewiarygodne,co potrafi to autko.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać nic ujać. Jest zwarty i łatwo wyczuć odległosci.
5,0
Ergonomia
Nie ma sie do czego przyczepić,chocby człowiek chciał.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna klima, szybko sie nagrzewa w chłodne dni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja, z tyłu dla kumpla 120 kg i 186 cm wzrostu trochę mało miejsca na kolana
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko żwir w nadkolach w jeżdzie terenowej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na swoje parametry - to BINGO !
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie to REWELKA !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na 4 miesiace ostrej jazdy - NIC ! Wiadomo - MADE IN JAPAN
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MADE IN JAPAN - więc tak jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 105KM 77kW
[l/100km]