Zawieszenie
: Wjedziesz nim wszędzie, zima to żaden problem, a i na szosie nie odstaje od innych. Co więcej - żona całkowicie podziela moje poglądy, bo sama sporo nim jeżdzi.
5,0
Całokształt
Doskonałe właściwośi jezdne, świetny silnik. Trochę bałem się przy zakupie, bo marka w Polsce nieobecna - ale całkowicie niepotrzebnie, bo jeżdzi się nim świetnie. Widziałem w Niemczech nowy model - dla mnie bomba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na swoją pojemność i napęd 4x4 zbiera się doskonale. Dodatkowo bardzo elastyczny i cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Minimalne problemy przy szybkim wrzucaniu wstecznego. Pozostałe biegi -świetnie wchodzą.
5,0
Układ jezdny
Przejeżdziłem nim całe Bieszczady, często jeżdżąc "na skróty" i po drogach dla piechurów. REWELACJA.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki świetnie, do tyłu gorzej.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i na dodatek działa precyzyjnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję bez klimatyzacji i czasem trochę jej brakuje. Na "4" nawiew dość glośny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyną wadą jest zbyt mała szerokość. Na szczęście z żoną jesteśmy szczupli, ale w zimowych ubraniach jest o 3-4 cm za wąsko.
5,0
Wyciszenie
Do 120 km/h jest akurat.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy robi mi znajomy, naprawiać nie ma czego. Zmieniłem raptem 2 żarówki i oczywiście części eksploatacyjne. To wszystko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mimo, że konstrukcja ma już sporo lat, a plastiki twardawe, to spasowanie, montaż i precyzja mechaniczna - BEZBŁĘDNE.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawdziwie japońska precyzja i niezawodność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z europejskiej produkcji zrezygnowałem już dawno i był to słuszny wybór. Unikam nawet "japończyków" składanych w Europie, bo to już "nie to" !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 4WD 86KM 63kW
[l/100km]