Silnik
: Bardzo zrywny i oszczędny, a pali tak niewiele.
5,0
Całokształt
Fantastyczne autko ! Mądrze zaprojektowane i jeszcze lepiej wykonane. Czyli zupełnie odwrotnie, niż w moim niemieckim poprzedniku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Siostra z Kolonii namówiła mnie na zakup Sirionka. Do dziś jestem jej za to wdzięczna. Poprzednik - vw Polo - to jedno, wielkie nieporozumienie... Ubogi i psuł się często.
Autko było wprawdzie używane, ale w bardzo dobrym stanie i z niewielkim przebiegiem. Kupiłam je od niemieckiej nauczycielki, która przeprowadzała się do Szwajcarii. Seledynowy kolor początkowo niezbyt mi się podobał, ale teraz jest już inaczej.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna ! Nie wiem, czemu w tym Polo była taka toporna.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się znakomicie zarówno w mieście, jak i na trasie. Przejazd przez Alpy był przyjemnością.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłaby być nieco lepsza do tyłu, ale już się przyzwyczaiłam, szczególnie, że Sirionek jest bardzo zwrotny.
5,0
Ergonomia
Rewelacja ! Obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z włączoną klimatyzacją, czy też bez niej - jest wyśmienicie. Polo było jej pozbawione, a w opcji -była ona potwornie droga.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja z dwójką dzieci + bagaże = bezproblemowo.
5,0
Wyciszenie
Znakomicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mniej niż volkswagen conajmniej o 1 litr.
I to zarówno w mieście, jak i w trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie sądzę, że za te pieniądze mogłabym kupić coś lepszego. Wyposażenie pełne, poza skórą.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie popsuło się dosłownie NIC !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wygląda na to, że dopóki nie wjadę w latarnię, to Sirionek będzie jeździł i jeździł...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 87KM 64kW
[l/100km]