Układ elektryczny
: sparciały przewód od alternatora do aparatu zapłonowego brak regulacji ładowania
Przeniesienie napędu
: automatyczne sprzęgiełka do wyrzutki jak jazda w terenie bo nie zawsze załapią
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
po rozgrzaniu b. dobrze
4,0
Skrzynia biegów
trzeba dokładnie wrzucać biegi w końcu to nie osobowy
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń, przy dobrych oponach wjedzie wszędzie
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko dobrze widać
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cieplutko w zimę nie ma problemów
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wsadzenie pasażera z tyłu to mały klopot dla niewysportowanych, z przodu bardzo dobrze
3,0
Wyciszenie
to jest terenówka a nie lansowóz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na terenówkę o tej pojemności to nieźle, duża dostępność zamienników
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakieś drobiazgi były typu złączka gdzieś nie łączy itp. Ogólnie auto prostej budowy bez zbędnej elektroniki i mechanicznych wynalazków, każdy kto ma trochę pojęcia większośc rzeczy sobie sam poprawi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było do tej pory poważnych usterek, trzeba dbać o filtry i olej a będzie ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 102KM 75kW
[l/100km]