Pare minut na rozgrzanie i silnik chodzi jak zegarek. Przy 2200 zapina sie turbo i nawet mozna cos wyprzedzic :) jak jedzie 90 na godzine.
4,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy tak jest zawsze ale jedynka szczególnie na poczatku wchodzi z problemami. Mozna oczywiscie zaczac od drugiego biegu :)
4,0
Układ jezdny
3 stopnie reulacji zawieszenia. Twarde zawieszenie chyba tylko na dobre drogi bez dziur. Neutralne chyba uzywane najczesciej. Jazda w terenie miekkie, rewelacja. Troche problemu z trzymaniem sie drogi ( 2 razy poslizg) ale chyba to wina opon.
Komfort
5,0
Widoczność
Wdac wszystko, można jechać i oglądać
krajobrazy.
4,0
Ergonomia
Chyba wszystko co potrzebne pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z boku w miarę ok.
Problem przy wsiadaniu na tylną kanapę.
4,0
Wyciszenie
Jestem mile zaskoczony myslałem, że będzie głośniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało w porównaniu np, z Patrolem.
Wymieniłem świece żarowe, olej filtry,pasek rozrządu i alternatora, ceny normalne. Rolki do rozrządu podobno 800 zl. Z tego co widziałem w necie części w miarę przystępnej cenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna lub dwie z żarówek od podświetlania nie działąją.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 102KM 75kW
[l/100km]