Karoseria
: niebanalna karoseria , samochód przykuwa wzrok innych na drodze , bardzo duża przestrzeń w środku , niezłe osiągi jak na tą klasę i motor bez turbo , samochód ogólnie jest zjawiskowy :)
5,0
Całokształt
Ogólnie samochód daje niesamowitą frajdę z jego użytkowania wyróżnia się z tłumu i jest praktyczny i tani w użytkowaniu w przypadku instalacji LPG
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny to jest jego największą zaletą , sprawdzona japońska konstrukcja , ciut głośny przy większych prędkościach obrotowych , dynamiczny w porównaniu do włoskich silników 1,3 rewelacja.
5,0
Skrzynia biegów
znakomite przełożenia , bardzo duża elastyczność biegów
5,0
Układ jezdny
Jak na te wymiary i na tą klasę samochodu jest ok .
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność do przodu i na boki z tyłu ciut gorzej
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów wszystko grzeje chłodzi tak jak powinno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hipnotyzująca euforia przestrzeni w samochodzie coś niesamowitego więcej miejsca niż w samochodach z wyższego segmentu i dużo wygodniej z siedzeniem i wsiadaniem i wysiadaniem
4,0
Wyciszenie
mogłoby być lepiej , przy wyższych obrotach jest głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,5 l LPG w cyklu mieszanym !
5,0
Stosunek jakość/cena
japoński wynalazek , pełna awangarda na drodze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie ok .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie a występują na razie:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 91KM 67kW
[l/100km]