Inne
: całokształt. silnik, skrzynia, reduktor, zawieszenie - wszystko gra.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza zżera (koszt: naprawiam we własnym zakresie)
Inne
: klamka (koszt 50zł)
Układ elektryczny
: lampka w desce sie przepaliła. (koszt 65gr)
5,0
Całokształt
swietny i w teren, i do miasta, i na weekend...ale jako drugie auto. mało części tuningowych, ale zeby się pobawic w terenie, można pokombinowac i z nawet niezłym skutkiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
feroza jest mniejsza od vitary a silnik (moc) ten sam.
4,0
Skrzynia biegów
trwałosc zadowalająca. wsteczny nieraz nie wchodzi
5,0
Układ jezdny
jak dla poczatkującego off-roadowca wystarczy.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc świetna
3,0
Ergonomia
lata 90\' nie porywają stylistyką i materiałami. cały czas rozmawiamy o terenówce. ma kilka ciekawych rozwiązań.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca - OK. pasażerowie z tyłu - to juz inna bajka
4,0
Wyciszenie
nie narzekam. jak robi się głośno to od czegoś jest radio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
sporo pali szczególnie przy 4x4. tak juz jest. dla oszczędnych proponuję LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
cena niska, jakosc dosc wysoka. u mnie jest też dyskoteka i 2 samuraie. ciotka jezdzi vitarą... z tego wnioskuję ze to najrozsądniejszy wybór.
wszystkie wyżej wymienione auta mają 1-2 atuty a feroza jest uniwersalna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trafilem dosc zaniedbany model ale po poprawkach jest całkiem nieźle. trochę skrzypi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez czas użytkowania urwałem tylko klamkę (z własnej winy)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]