Silnik
: na wysokich obrotach prawdziwa rakieta :)
4,0
Całokształt
teraz juz jezdze czym innym, mialem frontere A z 2,4 + LPG, teraz mam ML W163 3,2 V6 i feroza dawala wiele wiecej frajdy. kiedys w teren kupie kolejny egzemplarz
Wrażenia
3,0
Silnik
dosc glosny (moze to sprawa nieoryginalnego wydechu), porzadnie jedzie od 3500 obr/min, nizej troche slaby, ale ogolnie daje rade z tym niewielkim autkiem
4,0
Skrzynia biegów
dla mnie super jak na ten rocznik. zaskoczyla mnie mozliwosc zapinania napedu 4x4 w czasie jazdy bez uzycia sprzegla.
4,0
Układ jezdny
na oponach 195/70 bardzo ladnie sie prowadzi. po zalozeniu 255/55 troche myszkuje w koleinach.
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i na boki jest jak najbardziej ok. to samo w bcznych lusterkach. gorzej do tylu, bo kolo przeszkadza i trzeba wyczuc gdzie mamy zderzak :)
4,0
Ergonomia
jak na niemloda konstrukcje - OK
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
slabiutko pod wzgledem grzania... w zimie musialem w kurtce jezdzic
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK. z tylu ciasniutko...
2,0
Wyciszenie
mocno halasuje i slychac reduktor. slychac stuki z zawieszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy zalozonym LPG naprawde tansza jazda jak maluchem :) ceny napraw tez nie przerazaja
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kuny mi kable wysokiego napiecia zjadly i czasem na wybojach albo w terenie lubil spasc kabel od cewki. poza tym 0 awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez rok uzytkowania udalo mi sie ukrecic polos napedowa. poza tym bez awarii
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]