Inne
: Niezawodne, nigdy nie zepsuł się w trasie, żadnych większych awarii oprócz silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Gnicie boków, progów, nadkoli
Silnik
: do całkowitego remontu po ok. 90 tys.
Silnik
: Lubi brać olej
4,0
Całokształt
Samochód mały , wszędzie się zmieści. Idealny do nauki jazdy. Części tanie, ale ciężko z dostępnością.
Wrażenia
2,0
Silnik
Samochód ma na liczniku ok. 90 tys. km (niepotwierdzony przebieg) , silnik wymaga generalnego remontu. Lubi brać olej.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje dobrze, po wymianie oleju nie mam zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód , mimo iż nie posiada klimatyzacji szybko się schładza. W okresie zimowym, bardzo szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu zarówno kierowca, jak i pasażer ma wystarczającą ilość miejsca. Mała odległość między siedzeniami , jest to niekomfortowe w momencie zmiany biegów.
3,0
Wyciszenie
Kiepsko wyciszony, sama karoseria.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest tani w eksploatacji, mało pali, części są niedrogie (problem z dostępnością; jest kilka firm). Auto mało awaryjne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że jakość jest adekwatna do ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łożyska w kołach, przeguby wewnętrzne.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik po 90 tys. do generalnego remontu, rdza na nadkolach i progach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 55KM 40kW
[l/100km]