Silnik
: silnik = żyleta... niezawodny... zawsze gotowy do drogi... 220 tyś km a on jak nowy,
3,0
Całokształt
nie chciałbym mieć nim nigdy wypadku drogowego... przy 30km/h śmierć na miejscu... blachy cienkie jak w puszce od piwa... potrafią korodować dla kaprysu. trwałość ogólnie bardzo niska (pa za silnikiem). idealny do miasta: wszędzie wiedzie i będzie tam pierwszy... tani i niebezpieczny w eksploatacji... mieć ten samochód to przygoda... dobrze że już się skończyła...
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik nie do zajechania. wkładasz kluczyk, przekręcasz i startujesz... ZERO kaprysów... inny to by remontu się domagał.... a tu IGŁA moc wystarczająca do tego samochodu... w mieście budzi się w nim dusza wojownika... :)
3,0
Skrzynia biegów
kiepsko zestopniowana ale pracuje bez problemów
2,0
Układ jezdny
auto buja się jak tapczan albo łózko wodne... powyżej 100 km/h czasami strach jechać bo ma się wrażenie że poleci w kosmos... do tego wąski i wysoki - podatny na podmuchy wiatrów. Oponki jak kartofelki... ale jak na miasto to spoko
Komfort
5,0
Widoczność
najlepsza...
2,0
Ergonomia
kicz...ale da się przeżyć
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
do bani... w zimie nie można ogrzać całej szyby przedniej z powodu wady konstrukcyjnej kratek nawiewu (środkowa część szyby jest zaparowana)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie małe autko to jest w porządku
3,0
Wyciszenie
a co to takiego... tutaj konstruktorzy nie zawracali sobie tym głowy bo po co??
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie 5 a w miecie to i 7
3,0
Stosunek jakość/cena
jaka cena taki samochód...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez przypadek wpadł mi ten samochód w ręce na rok czasu.. w tym czasie nic się nie stało... ZERO kaprysów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]