ocena to 2- bo zawzse mogloby byc gorzej. szczerze nie polecam, to auto to po prostu zabawka
Wrażenia
2,0
Silnik
dość dobrze, tylko ze zawory trzeba ustawiać co 10tys przebiegu bo po dłuższym czasie bez ustawienia te auto jest niewyobrażalnym mułem
2,0
Skrzynia biegów
jest dość głośna, szumi szczególnie na 5tce, a była wymieniona na inną (z winy pracownika serwisu)
2,0
Układ jezdny
fatalnie, przy prędkości ponad 100km/h drgania kierownicy są spore i przez to auto prowadzi sie niepewnie
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu dobra, gorzej jest z tyłu, ale jeszcze nie najgorzej
3,0
Ergonomia
tak sobie...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
niezłe, wnętrze nagrzewa sie dosc szybko, nawet gdy jest spory mróz
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy gdy odsunie sie fotel maksymalnie do tyłu to jeszcze nie jest fatalnie. ale gdy autem podrózuje sie w 5 osób z tyłu jest tragicznie. Jest tak ciasno ze spory problem sprawia zamkniecie tylnych drzwi. Nawet w maluchu z tyłu jest wiecej miejsca, ale nie ma co sie dziwic, tico to najwęzszy samochód jaki jeździ po polskich drogach
2,0
Wyciszenie
przy wiekszych predkościach jest głosno, a przy 140 km/h nawet bardzo głosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po załozeniu instalacji LPG spalanie było w granicach 6 litrów, ale w miare starzenia sie apetyt na gaz wzrasta. teraz przy delikatnej jezdzie nie uda sie zejsc poniżej 6,5 litra gazu
3,0
Stosunek jakość/cena
nie jest najgorzej. jesli ktos lubi jezdzic byle czym i jedyna rzecza która ceni w aucie to ekonomicznosc to moze sie zastanowic kupnem tico
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
usterek jest mnóstwo. materiały sa bardzo nietrwałe. mnóstwo rys na zewnątrz i uszkodzenia tapicerki wewnątrz
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cały czas musze do niego dokładac. czesci nie sa drogie ale auto jest u miechanika jest bardzo czesto
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]