SAMOCHÓD JEŹDZI W POLSKIM CZERWONYM KRZYZU ZALICZA TRASY POLSKA-ROSJA, POLSKA-UKRAINA ,POLSKA-SŁOWACJA POLSKA-CZECHY, BYŁ TEZ WE WŁOSZECH ITP. POZA POMPKĄ PALIWA, KOŁEM ZAPASOWYM ,KILOMA LINAMISWIECAMI I POKSYLINĄ NIC WIECEJ NIE ZABIERAM ZE SOBĄ SAMOCHÓD MIMO IZ JEST Z 1997 ROKU WERASJA SX NIE RDZEWIEJE JEDEN Z OSTATNICH SZTUK PRZYWIEZIONYCH NA WAGONACH Z KOREI SAMOCHODY PRODUKOWANE W POLSE NIE BYŁY TAK DOBREJ JAKOSCI :(
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK PO TAKIM PRZEBIEGU POWINIEN NADAWAC SIE NA ZŁOM A W BREW POZOROM CHODZI I TO CAŁKIEM NIEŹLE SZCZERZE MÓWEIAC TO PRZY SILNIKU OPRUCZ WYMIAN WYNIKAJACYCH Z NORMALNEJ EKSPLOATACJI PRAWIE NIC NIE BYŁO WYMIENIANE JEDNIE CO PADŁO TO 2 RAZY POMOPA PALIWA, TERMOSTAT CHŁODNICY USZCZELKA POD GŁOWICA I PO 200000 TYSIACACH BYŁA PRZEPROWADZONA REGULACJA ZAWORÓW PO PO PRZEBIEGU OKOŁO 280000 SILNICZEK ZACZOŁ SŁABNĄC ALE WYSTARCZYŁO ZREGENEROWAC GŁOWICE I DALEJ IGIEŁECZKA SILNIK PRZEPALA OKOŁO 0.2 LITRA OLEJU NA 1000 KM (OLEJ ZACZOŁ BRAC PO PRZEIEGU 300000 TYSIECY
5,0
Skrzynia biegów
ORGINALNA NIC NIE WYMIENIANE JEDYNIE CO JAKIES 50000 REGLACJA WYBIERAK BIEGÓW KOSZT 30 ZŁ ORAZ WYMIANA PRZEGUBÓW 2 RAZY I OSŁON PRZEGUBÓW CAŁKOWITY BRAK WYCIEKÓW OLEJU
5,0
Układ jezdny
NAS POLSKICH DROGACH SIE SYPIE SREDNIO RAZ NA 120000 TYSIECY KOPLETNA WYMANA WSZYKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW SREDNI KOSZT RAZ NA 120000 TYSIECY KM OKOŁO 500 ZŁ CZY TO DUZO? (POLECAM RAC NA 20 TYSIECY KM SPRAWDZIC GEOMETRIE KÓŁ)
Komfort
5,0
Widoczność
JAK DLAMNIE bdb
5,0
Ergonomia
JAK ZA TE PIENIADZE WZORCOWA :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE PO WYMIANIE CZUJNIKA TEMPERATURY W CHŁODNICY JEST CIEPŁO PO OKOŁO 5 MIN PRACY SILNIKA OGRZEWANIE BARDZO WYDAJNIE PRZY -20 MOZNA JEŹDZIC W KOSZULCE I SPODNKACH ( MÓJ SAMOCHÓD WYPOSAZONY JEST W KLIMATYZACJE RĘCZNĄ KLIMATYZACJA DOSC DOBREJ JAKOSCI LECZ MOC SINIKA NA WŁOCZONJ KLIMIE JEST ZNACZNIE SŁABSZY ALE COS ZA COS;)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZAZWYCZAJ JEŹDZE WE 2 OSOBY
3,0
Wyciszenie
DO 120 JEST DOBRZE PRZY ZAMKNIETYCH SZYBACH :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SAMOCHÓD BADZO EKONOMICZNY ,
6.5 LITRA BENZYNY NA 100 KM PO MIESCIE NA WŁACZONEJ KLIMIE
3,0
Stosunek jakość/cena
GDY DOSTANIEMY NOWE SAMOCHODY TYPU TOYOTA AYGOU -AJGOŁ) W TYM ROKU BEDE STARAŁ SIE ZA WSZELKA CENE ODKUPIC SAMOCHÓD OD FIRMY BARDZO WIELE WSPOMNIEN SIE Z NIM IAZE :) POLECAM WSZYSTKIM ( JESLI MACJE JAKIES YTANIA DOTYCZACE SAMOCHODU PISZCIE NA MEILA
blade94@vp.pl
wszystkim polecam doskonałe auto (biorąc pod uwage cene)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SAMOCHÓD STANOŁ 2 RAZY ZE WZGLEDU NA USZKODZENIE POMPY PALIWOWEJ KOSZT POMPY 60 ZŁ CZAS WYMIANY 10 MIN KILKA RAZY LINKA SPRZEGŁA GAZU ITP DUPERELE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
REGENERACJA GŁOWICY PO 280000 TYS KM
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]