Japoński wysokoobrotowy silnik pokazuje co potrafi. Jest to główny atut tego autka. Puszka z rakietowym silnikiem. Cienkie blachy, odrobinę za mało miejsca i delikatne zawieszenie. Wystarczy o niego dbać, a będzie bezawaryjny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Japoński silniczek robi swoje. Lubi wysokie obroty.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia alestyczna, biegi wchodzą leciutko, ale niezbyt precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Niby z miękki, ale narazie, o dziwo, nic jeszcze nie padło. Tragicznie znosi wertepy, można pourywać koła :) Na ´nowej asfaltówce´ wygodny.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze. Duża szyba, słupek nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
Kwadraciak, ale zwinny i zgrabny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato nie do końca daje radę. W zimę jest ok!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cztery osoby mogą jechać spokojnie. Dla piątej może przybraknąć miejsca, a do bagażnika się nie zmieści :P
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110km/h może irytować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacja. Po trasie nie więcej jak 4l/100km. W mieście niewiele więcej. Części dostępne i tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze auto lepsze niż CC, bo bardziej ekonomiczne i bezawaryjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli coś się zepsuje, to naprawdę rzadko. Raczej eksploatacja (przewody wysokiego napięcia), niż cokolwiek innego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 8 latach żadnej naprawy!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]