Eh, a czego można żądać za taką cene, moim zdaniem moj egzemplaż był ewidentnym niewypałem. PRzez rok dołożyłem do neigo ponad 600 zł na części, łącznie z nowymi bębnami, bo stare podczas czyszczenia pękły. Rdza jest wszędzie. okropność. Nawet jak nie miało się już co zepsuć to pękła mi szyba przednia (300 zeta z wymianą :/)
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma co sie rozwodzić, w końcu to 0.8 litra. Ale trzeba pochwalić za to ze można śmiało się ścigać z seicento 900 :). Silnik pracuje równo, zero brania oleju.
4,0
Skrzynia biegów
bezproblemowo, chociaz przydała by się dłuższa jedynka.
3,0
Układ jezdny
Auto chwieje sie z boku na bok , ale to pewnie wina zbyt wąskiego rozstawu kół. Tłumienie nierówności w miare.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać w każdą strone :)
3,0
Ergonomia
Nie wolno wymagać wiele od tej klasy auta i takiej ceny :/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co jak co, Tico może sie pochwalić grzaniem, robi się gorąco naprawde szybko:), tylko że z chłodzeniem już nieco gorzej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maluch +
3,0
Wyciszenie
Wyciszeniem całkiem całkiem, moim zdaniem leprze niż w cieniasie. Ale mogło by być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wierzcie w spalanie max 4.5 litra. Po miescie zje te swoje 6.3 a jak chodzi o trase to coś koło 5 zawsze jest.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękniecie paska od alternatora, rdza, niedizałające czasami światła, wymiana pająka od swiateł, zardzewiałe przewody hamulcowe (tył)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]