To jest naprawdę taniutkie i bezawaryjne autko. Jestem bardzo mile zaskoczony. Ale uroda... - ta na pewno nie była przedmiotem szczególnej troski projektantów. Blachy słabiutkie - rdza wylazła na masce przedniej po 2 latach.
Auto co 10 tyś ma przegląd, wszystko co trzeba wymieniane w terminie - bezawaryjne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Równa praca, bardzo ładnie się "zbiera". W temperaurze ujemnej gaśnie 1 lub 2 po rozruchu.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, po 60 tyś, wymiana prowadnic zmiany biegów. Są umieszczone blisko rurki wydechowej, poza tym piach, brud - jak to pod podwoziem. Koszty naprawy: pomijalne.
4,0
Układ jezdny
Jak na takie autko, ma "zaczyn komfortu". Powyżej 110 km/h może tańczyć na drodze - lekkie.
Komfort
5,0
Widoczność
Fantastyczna, duże szybki, czasem przy zakręcię przesszkadza lewy słupek - uważać na pieszych.
4,0
Ergonomia
Nie wypofilowane fotele na część lędźwiowej kręgosłupa. Zalecam przy jeździe dosunąć tyłek maksymalnie do oparcia. Inaczej po kilku latach zaczną się bóle kręgosłupa /u kierowcy/.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cała przestrzeń wykorzystana maksymalnie - z tyłu więcej miejsca jak w Terrano II !
4,0
Wyciszenie
Zadowalające.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super, naprawdę przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Jeździ prawie na powietrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 2 dychy... cud malina!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie kontaktują druty od świateł w tylnym zderzaku - złącza są nie osłonięte, korodują. Kilka żarówek spalonych. To wszystko.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ok 40 tyś - odpadła płytka utwardzana w jakimś koniku popychajacym zawór. W ASO 150 PLN, z wymianą. Po 60 tyś wymieniono: prawy przedni wahacz, kompletny wydech bez katalizatora.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]