Nie dziwię sie zę tyle osób go wybrało. Idealny na miasto i w dłuższe trasy. Można się nim wparkować praktycznie wszędzie, tanie koszty utrzymania, tanie częsci zamienne. Np. tłumnik 70zł, klocki ok 60zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry silniczek, bezawaryjny, wspaniały pomruk trzycylindrowca. Bardzo niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Raczej O.K. Lewarek skrzyni biegów po 60tysiącach zaczął lekko chałasować i trząść się.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Wąskie słupki, przestronne boczne okna.
4,0
Ergonomia
Wszsytko na swoim miejscu, kierownica nieco za cieńka, jeżeli masz więcej niż 1.85cm wzrostu nogi nie zmieszczą ci się :-(
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylaor działał dobrze, lecz zaczął strasznie warczeć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osób poniżej 1.85cm doskonale.
5,0
Wyciszenie
Jak na auto tej klasy bardzo ciche wnętrze, dodatkowo można je wyciszyć samoprzylepnymi matami tłumiącymi - wspaniała sprawa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic dodać nic ująć. Ekonomiczny jak diesel, ale znacznie bardziej kulturalny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę 22.000 w roku 1997 mozna było kupić wspaniałe auto. Nic dodać nic ująć.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, wszystko działa jak powinno.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Ticusia od 5 lat. Raz tylko miałem awarię kiedy to prawa tarcza nagrzała się do czerwonosci. I największa wada firma Daewoo chyba kupiła blachę z fabryki puszek do Coca-Coli, jest ona zbyt miękka, mój ticuś ma ok 20 wgięć od uderzeń drzwiami innych samochodów, są one oczywiście delikatne, ale strasznie denerwują.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]