Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Tico

voojti, 20 lat temu
Silnik 0.8 41KM 30kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 195 tys. km
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001 - Oceń swoje auto
4,00
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Taniej jezdzic sie nie da , nawet przy obenych cenach gazu (1.86) da sie zejsc na 10 gr/km, zerowe koszty napraw tanie przeglady i mat. eksploat. niksie koszty utzrymania, wzglednie dobry komfort jazdy. nieco stare rozwiazanie technologiczne. Najwieksza zaleta jest jednak z pewnosci WYSOKA NIEZAWODNOSC - mam znajomych z cc z przebiegiem okolo 100 000 i widze roznice.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na swoja pojemnosc rewelacja, zwlaszcza z konkurencji fiat cc 700/900
4,0
Skrzynia biegów
lekka praca, precyzja srednia
3,0
Układ jezdny
dziwnie sie nachyla na zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
jak wiekszosc malych autek rewelacja (z tylu lepiej niz w cc)
2,0
Ergonomia
zle umieszczone przyciski wycieraczki tylnej ogrzewania szyby i swiatla przecimglowego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo duza precyzja ustawien temp. b. szybki czas od uruch. silnika do cieplego podmuchu (ok. 3-6 min przy temp. okolo 0st. C), bardzo dobry nadmuch na nogi, unikalna funkcja rozdzialu temperatury ( cieple powietrze na noci i jednoczesnie chlodne na twarz lub szybe)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche gorzej niz w cc, z tylu porownywalnie, niestety siedziska sa nizsze co pomnijesza komfort
4,0
Wyciszenie
da sie jechac 14 po autostradzie i jest znosnie, przy duzych przebiegach zaczynaja zuzywac sie uszczelki w w szybach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rekordy katowce krakow po autostradzie 80 km/h i ani troche wiecej = 4.64 l/100km gazu!!!, standard trasa 5.0-5.5 l LPG (100-120 km/h) miasto 6.0-6.5 l LPG, zima 6.5-7.5 l LPG z zalezn od temp., rek maks. 8.5 l LPG przy krotkiej miejskiej jezdzie zima. koszt inst. gazu 1200 zl zwrot po 20 000 km
5,0
Stosunek jakość/cena
koszt auta okolo 8000, prawie brak spadku wartosci, niskie koszty ytrzymania (OC), tanie czesci i przeglady, brak awarii. przez 200 000 km jakie zrobilem nawet zawieszenie nie bylo ruszane. tzn remont odbyl sie na przebieu 196000, faktycznie wowczas bylo mocno wyekploatowane, ale co 200 000 to trzeba troche podremontowac.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez prawie 200 000 km wystapily nastpujace usterki: (50000) przelacznik lusterka wenw. zlamal sie i nie mozne przel. na tryb nocny (tzn. trzeba je przestawiac), (80000) powrot tylnej wycieraczki nie dziala - zostaje tam gdzie sie ja wylaczy; (120000) wskaznik paliwa; (150000) podswietlenie konsoli ogrzewania; (180000) zacina sie szyba w drzwiach, przestaja dzialac wlaczniki drzwiowe swiatla- brud i rdza
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
200 000 bez powaznej niespodziewanej usterki, tylko raz auto odmowilo posluszenstwa na drodze ostatnio przy przebiegu 196000 stanelo, uszkodenie - aparat zaplonowy, po naprawie (okazuje sie ze tam siedzi oryginalny mitsubishi) 130 zl jezdzi dalej. przez 7 lat i przejechane 200 000 km to jest jedyna usterka oczyiscie z wyjatkiem materialow eksploatacyjnych jak tlumik itp.)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,1
l/100km
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Daewoo Tico