Udany koreańczyk. Niestesty dla wyższych osób mało miejsca z przodu, fotel wysunięty do tyłu, ale idzie się przyzwyczaić. Przejeździłem nim sporo (Matiz następca o wiele lepszy). Z kolejnych wad to brak łamanej kolumny kierowniczej. Reszta same plusy. Zrywny, z instalacją LPG jazda za grosze do 7L/100km w cyklu mieszanym. Odpala na LPG nawet w zimie od kopa, benzyny w ogóle nie używałem. Części obecnie prawie za darmo. Jak ktoś kupi zadbane Tico mechanicznie i blacharsko to pojeździ jeszcze długo. Bezpieczny samochodzik to nie jest, ale w tej klasie samochód cudów nie ma. Waży bardzo mało przez to spalanie jest bardzo niskie. Ogólnie pozytywnie oceniam ten samochodzik, jako pierwszy dla młodego kierowcy :) do jazdy też może być. 5 drzwi na plus. Bardzo pojemny :) przewoziłem wszystko co właściwie chciałem i zawsze się zmieściło :)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]