Silnik
: pierścienie spękane, ciepły nie pali - wina aparatu zapłonowego
Układ hamulcowy
: tragedia
4,0
Całokształt
ogólnie nie ma bardziej ekonomicznego auta, na starcie ze skrzyżowania do 50 mało kto podskoczy
Wrażenia
4,0
Silnik
świetny silnik. dynamiczny. jednak jego żywotność kończy się po 200 tys km. przy moim popękały pierścienie i pił olej ile wlezie
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu
1,0
Układ jezdny
tragiczny. jak go kupiłem był dobity. wymieniłem z przodu wahacze, końcówki , tarcze hamulcowe, klocki, amortyzatory tył, cylinderki , szczęki łożyska przód i tył i nadal tłucze kierownica podczas hamowania. blacha do d...
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekałem ale raz byłem u elektryka , zwarcie w kablach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń mała w mieście da radę przeżyć
3,0
Wyciszenie
przeciętne ale leprze niż w ATOSIE, którego dopiero co sprzedałem ze względu na gówniane hamulce
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oooo! Tutaj jest jego największa zaleta. Opiszę tylko gaz max 7 - miasto, minimum na trasie 5,5 / 5 l rewelacja
4,0
Stosunek jakość/cena
tanie części w stosunku do ilości napraw
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]