Silnik
: Niesamowite osiagi i bardzo niskie spalanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
Jak na taka cena samochodu, to rewelacja. Na pewno autko mniej awaryjne od Seicento choc brzydsze. Kolega w Seicento przy 80tys przebiegu juz wymienial silnik, ja Tikaczem zrobilem 100tys na benzynie i 130 na gazie. Moim zdaniem jeden z najlepszych malych, miejskich samochodow. Silniczek prosty, gaznikowy - przez to malo awaryjny. Osiagi:(0-100 13,9s), na 2 biegu 90 km/h, na 3 biegu 125 km/h, na 4 biegu 150km/h no i potem zamyka licznik i po temacie. Bardzo niskie spalanie nawet przy dynamicznej jezdzie (max - 6,5, min - 3,9). Ten samochodzik nie zawiodl mnie nigdy nawet przy mrozach siegajacych -25 stopni. Sprzedalem go tylko z jednego powodu - przestalem byc biednym studentem i kupilem cos lepszego i wiekszego. Wiem tylko, ze osoba ktora go kupila jezdzila jeszcze dwa lata bez zadnych problemow. Jedynym mankamentem byla korozja progow - ale na cos musi autko chorowac.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszke glosny na wyzszych obrotach, ale za to jaki dzwiek sprzegla przy zmianie biegow na wysokich obrotach
4,0
Skrzynia biegów
Ogolnie ok. Tylko wsteczny ciezko i tepo wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Dosyc czesto traci przyczepnosc ze wzgledu na mala mase.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja 5 razy lepsza niz w Nubirze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby spokojnie podrozuja, bez ciasnoty.
4,0
Wyciszenie
Troszke glosny na wyzszych obrotach -ale w tym przypadku to tylko zaleta:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze, to super.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czeste wymiany szczek hamulcowych z tylu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]