Silnik
: Prosta oparta na gazniku jednostka-co najwazniejsze mozna wiele samemu zdzialac nie bedac mechanikiem samochodowym.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Modul aparatu zaplonowego
Karoseria
: Coz obecnie kolor rdzawo-bialy:(
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek prosty malo zawodny zreszta co sie dziwic konstrukcja zapozyczona z Suzuki.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam powodow do narzekania-biegi wchodza precyzjyjnie i bezproblemowo.
4,0
Układ jezdny
W lecie ok hample troche slabe, w zimie fakt trzeba byc czujnym:)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tekiego pyrdka duze szyby nie ma problemow z widocznoscia.
5,0
Ergonomia
Po przesiadce z AR 145 ekonomia robi wrazenie...przesiadka spowodowana przeprowadzka z miasta na wioske, niestety pracuje w miescie i koszt dojazdu byl glownym kryterium wyboru auta, dodatkowo droga dojazdowa z roku na rok robi sie offroad wiec klepanie lepszego i drozszego auta mija sie z celem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok w zimie dosc szybko sie nagrzewa, latem - coz to male pudeleczko:)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wieksza wersja kaszlaka wiec czego oczekiwac:)
3,0
Wyciszenie
Ujdzie, jak wspomnialem wieszka wersja maluszka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu jestem mile zaskoczony miasto okolo 6/100 trasa do 4,5/100 utrzymujac okolo 90km/h. Czesci tanie latwo dostepne auto proste wiec wiele mozna zrobic samemu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co tu sie moze zepsuc:)? Staram sie dbac o strone mechaniczna, we wlasnym zakresie wymienilem caly uklad zapolonowy, klocki hamulcowe rozrzad pompe wody i paliwa swiece...koszt zamknal sie w 500 zl maks.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wyjatkiem modulu aparatu zaplonowego ktory padl w najmniej spodziewanym momencie nie mam zadnych problemow.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]