Silnik
: Pomimo 3 cyl. i nierównej pracy na wolnych obrotach, kręci się w górę aż miło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Dziury w progach i w okolicy przednich nadkoli
4,0
Całokształt
Ten samochód jest idealny dla singla lub pary, ale bez dzieci. Przynajmniej wg mnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
To tylko 3 cylindrówka, więc kultura pracy i elastyczność taka sobie.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
Wąskie opony, miękkie zawieszenie. Ogólnie nie jest źle, jeśli się nie przekracza 120 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
W porównaniu do mojego busa tu wszystko widać dookoła. Praktycznie brak martwej strefy.
3,0
Ergonomia
Przyciski umieszczone przy kolanie. Dość niewygodne miejsce do podgrzewania tylnej szyby, światełp/mgłowych i tylnej wycieraczki. W konsoli środkowej trochę lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Robi się ciepło już po 2-3 km jazdy.
Szyby nie parują, jeśli auto nie ma dziur w podłodze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W końcu to Tico. To czego tu się spodziewać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie na benzynie trasa/miasto/kilka korków 5.3L/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Czego chcieć za samochód w cenie nowego roweru górskiego?
Za 3 tys. zł nic lepszego się raczej nie kupi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie narzekam, rutynowe wymiany.
Konstrukcja prosta jak cep.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięte przewody paliwowe w okolicy zbiornika paliwa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]