Polecam dla mało wymagających kierowców. Idealny jako pierwszy samochód. Idealny do miasta zatem na trasę dla odważnych! Nie ukrywajm to jest konserwa :).
Wrażenia
5,0
Silnik
może przesadzam wybierając kryterium silnika jako doskonałe. Jeździłem Tico jeden rok w pizzerii i zrobiłem niem 20 000 tys. km. Nie miałem żadnej awarii, silnik rzeczywiście mało pali tak jak podają statystyki (nie miałbym zaufania do zgazowanego tico). Na liczniku ma już 158 tys. km a silnik tej konserwy wykręcił 158 km/h. Nie ma porównania do chiquento.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi OK nie ma luzów wchodzą jak powinny
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
przyczepność jest dobra , zawieszenie ok, w zime nie ma problemów z zakopaniem się w sniegu ponieważ te małe rowerowe oponki wżynaja się w śnieg. Osobiście na zwykłych całorocznych oponkach od tico potrafiłem przejeździć całą zimę i nigdy się nie zakopałem.
4,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie na 5+
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie jest samochód dla rodziny i dla podrużujących. Idealny dla małowymagajacego kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Jest OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy spokojnej jeździ: 5,5 , Przy naprawdę ciężkiej nodze nie przekroczy ono 8 l. Sprawdzałem na odcinku trasy 600 km , tico spalił 4.2 l przyśredniej prędkości 100 km/h
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena idealna za 3000 tys zł można kupić zadbany model tico. Szukać takich bez rdzy ! lub z małą ilością.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest Tico nie Mercedes , zawsze są jakieś mankamenty do poprawek: np. klamką peknie urwie się światełko itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wiedziesz w drzewo z prędkości 60 km/h to nie bedziesz mógł dalej jechać ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]