Karoseria
: Niewątpliwym minusem jest słaba odporność na korozje.
5,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam bardzo dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest mocną stroną tego autka, do jazdy po mieście wystarcza, gorzej jest za miastem gdzie dostrzega się jednak brak mocy. Największym atutem jest jego ekonomiczność.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie oceniam dobrze, nie ma z nią jakiś problemów. Biegi wchodzą płynnie.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
W tej klasie auta może być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jeżdżąc z prędkościami do 100km/h nie jest źle. Gorzej jak zbliżamy się do prędkości maksymalnych tego samochodu, robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność to niewątpliwie największa zaleta tego auta. Ceny części zamiennych bardzo niskie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc po ogłoszeniach można zaobserwować duża rozpiętość cenową, jednak zazwyczaj różnego rodzaju okazje cenowe wiążą się z tragicznym stanem auta. Z mojego doświadczenia wiem, że warto lepiej trochę dołożyć i kupić auto naprawdę w niezłym stanie. Ogólnie ceny tych aut bardzo przystępne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podstawową sprawą jest terminowa wymiana paska rozrządu (max 60 tys km). W moim przypadku przy 58 tys km niestety pękł, co wiązało się z dosyć poważną naprawą. Poza tym wszystko ok, nigdy mnie nie zawiódł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
[l/100km]