Silnik
: Silnik daje radę, 2.0 16V, czyli sprawdzona oplowska jednostka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Tuleje wahacza, wymiana co rok na przodie.
Karoseria
: Łapie rdza, blacha jak to w koreańczykach.
4,0
Całokształt
Nie jest to Audi, ale równocześnie nie jest to Polonez. Nie można po nim oczekiwać wspaniałego prowadzenia, bdb hamulców i przewyższających oczekiwania osiągów. Równocześnie może zaskoczyć wygodą jazdy, wielką przestrzenią w środku i chyba mimo wszystko niezawodnością silnika. Auto idealne do firmy, jako autko dla młodego gniewnego, którego trzeba przytemperować :) Psują się drobiazgi i to denerwuje. Na gazie lubi strzelić w kolektor - uroki takiej a nie innej konstrukcji.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc na roczniki, to auto jest naprawdę tanie. Biorąc pod uwagę np. wersję CDX w najbogatszej konfiguracji, to za śmieszne pieniądze można mieć naprawdę porządne wyposażenie i komfort jazdy.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuć lubi się wszystko. Najczęściej padają właśnie drobiazgi - siłownik centralnego w klapie, wycieraczki - mechanizm, przymarzają cięgna centralnego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie przód na naszych drogach do zrobienia co rok. Blacha.. cienka, łapie ruda. Poza zawieszeniem tak naprawdę, to auto dość dobrze się trzyma. Nie zdarzyło się, żeby Nubira nie odpaliła, nawet w ciężkie mrozy. Nie stanęła nigdy na drodze i to jego plus.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
[l/100km]