Przeniesienie napędu
: auto można rozpędzić bez dotykania gazu, bardzo elastyczny napęd, idealne na długie trasy, dobrze reaguje na boczne podmuchy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łączniki stabilizatora przód - wymiana średnio co 1,5 roku
Układ hamulcowy
: stalowe przewody - trochę dziwne rozwiązanie - korozja po 9-latach
Układ elektryczny
: jak każda rozbudowana - płata figle - sterowanie podnośnikami szyb
4,0
Całokształt
duży komfort jazdy za rozsądną cenę, części łatwo dostępne i nie drogie, dobry dostęp do drobnych napraw
Wrażenia
5,0
Silnik
auto od 1,5-1,8 tys. obrotów z łatwością startuje
5,0
Skrzynia biegów
nie ma się do czego przyczepić
5,0
Układ jezdny
zawieszenie jest bardzo miękkie i złe prowadzenie oraz awaryjność to wina dróg a nie samochodu
Komfort
4,0
Widoczność
przednie słupki - jak wszędzie
4,0
Ergonomia
dla przeciętnego azjaty może bardzo dobra, ale dla rosłego europejczyka jest problem z wsiadaniem i wysiadaniem, również dla ludzi starszych. Auto jest dość niskie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy w lato jest problem, nadmuch jest bardzo głośny, ale zimą dość skuteczny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po ulokowaniu się w samochodzie jest dość wygodnie, ale jak już wspomniałem - to wsiadanie i wysiadanie...
4,0
Wyciszenie
dla tej klasy mogło być trochę lepsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa - poniżej 9l/100km LPG przy pełnym obciążeniu - to taniej niż \"maluch\".
miasto - ciężkie auto więc musi kosztować
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawieszenie i hamulce
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto wymaga systematycznej obsługi jak każde inne.
Żadnych poważnych napraw przez 8 lat eksploatacji - co prawda przebieg tylko 100 tys. km. Zwracam uwagę na silnk 2L firmy GM.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
[l/100km]