Inne
: KOMFORT I TO ŻE PRAWIE NIC W NIM NIE SKRZYPI (W ŚRODKU) NA ZEWNĄTRZ JEST GORZEJ ! TROCHE NUDNY SAMOCHÓD, TAK DLA EMERYTA I TO MNIE DRAŻNI !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: SŁABA POWŁOKA NATYKOROZYJNA W MIEJSCACH TRUDYCH TECHNOLOGICZNIE
Przeniesienie napędu
: AWARIE WYBIERAKÓW W SKRZYNI + KOMPLET SPRZEGŁA
Układ elektryczny
: KORODUJACE POŁACZENIA ELEKTRYCZNE (KIEPSKA JAKOŚĆ POŁĄCZEŃ)
4,0
Całokształt
JEŻDŻĘ TYM NA CO MNIE STAĆ, I TYLE,ZA TE PIENIĄDZE NIE JEST ŹLE
Wrażenia
4,0
Silnik
JAK DLA MNIE MA ZA MAŁO MOCY SZCZEGÓLNIE POD OBCIĄŻENIEM !
4,0
Skrzynia biegów
GORZEJ Z PRZENIESIENIEM NAPĘDU, FAJNE WSPOMAGANIE SPRZĘGŁA
3,0
Układ jezdny
NA ZUŻYTYCH ELEMENTACH,PŁYWA A NIE JEDZIE, TRANSATLANTYK, WYTRZYMAŁE AMORY !
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
JAK NA TEN ROCZNIK I FIRMĘ
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TANIE ALE PIJĄ U MNIE PRZYNAJMNIEJ 10 L PB95 I 12L LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
KOSZTY SERWISOWE PRZECIĘTNE ALE NIE MA CO OSZCZĘDZAĆ NA CZĘŚCIACH, BO JAK ROZRZĄD KOSZTOWAĆ MA 190 PLN TO JA MAM TO W D...., SILNIK UZYWANY KOSZTUJE KOŁO 2500 PLN !!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DENERWUJĄCA INSTALACJA ELEKTRYCZNA + ECU, CZĘSTO POJAWIAJĄ SIĘ OPCJE CHECK ENGINE (DUPOWATA ELEKTRYKA)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
[l/100km]