Zawieszenie
: Przod, tył, wahacze, tuleje... do wyboru...
4,0
Całokształt
Gdyby nie koszty eksploatacji, duże i wygodne wnętrze byłby to całkowicie wyrób samochodopodobny.
Wrażenia
3,0
Silnik
1,6 to za mało na to auto. Zużycie oleju za duże. Praca silnika na benzynie przy LPG jak w trabancie. Na zwykłych świecach strzela gazem jak moździeż. Choć może to kwestia instalacji. Za to bezawaryjnie i to się liczy.
3,0
Skrzynia biegów
Haczy na wszytskich biegach. Do tego chrupie przy wstecznym. może trzeba wkładaniu biegów poświęcić więcej uwagi?
2,0
Układ jezdny
Zachowanie na zakrętach - loteria. Można się modlić o brak kolein. A z większym obciążeniem lepiej modlić się cały czas.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo grzeje, paruje przy najmniejszym deszczyku. Często spada linka sterująca kierunkiem nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części - bardzo konkurencyjne, spalanie do zaakceptowania tylko dzięki LPG miasto -12-13 l/100, trasa ok. 10 l/100. Choć to pewnie kwestia instalacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena zakupu, kawał samochodu, rzadkie i tanie naprawy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki zawieszenia + takie tam różne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 106KM 78kW
[l/100km]