nadwozie nie koroduje jak w germancach wszelkiej produkcji
do silnika daewoo opel przekonał sie dopiero po 2000 roku gdy dał sobie spokój z ecotecami.motor w miare elastyczny(2,0) jak trzeba komus dokopac też jest czym.
Wrażenia
4,0
Silnik
głośny pow. 3500 obr.
3,0
Skrzynia biegów
ciężko wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
przy duzych prędkościach na zakrętach szoruje klamkami, ale jest miekkie ,komfortowe, zależy kto co lubi, wystarcza niskie opony i mozna śmigac
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
złe przewietrzanie , paruja szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
w miare dobry samochód za roz sądne pieniadze , dobrze wyposażony , wygodny ,na gazie ekonomiczny.olej od wymiany do wymiany co 15tys przy dosć ostrej jezdzie. w tych pieniądzach bezkonkurencyjny. na codzień jezdze CITROENEM I wcale nie jestem zagożałym zwolennikiem daewoo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tuleje na wachaczach przód koszt częsci ok.50zł wymiana co ok.70 tys.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dobry olej czyni cuda pasek rozrządu z rolkami co 60 tys
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]