Po krótce silnik z Opla Omegi 2,0 16 V, w zasadzie bez zarzutów, mankamenty to: koło pasowe wulkanizowane - rozwulkanizowuje się 60 tys km, uszelka pod pokrywą zaworów poci się, ale to sa drobiazgi. Kultura pracy na wysokim poziomie, dynamika bez zastrzezen.
4,0
Skrzynia biegów
Hmm no coz skrzynia, ciężkawo wchodzą biegi kwestia przyzwyczajenia, jezeli chodzi o przelozenia dobrane bardzo dobrze.
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny , nie bede oryginalny wahacze sa najslabszym elementem tej czesci auta, ale nasze drogi pewnie rozwalilyby T34
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność przód boki luks, tył troszke słabo, pomaga parktronik :)
5,0
Ergonomia
No coz wiecej powiedziec, autko duze przestronne, wygodne, łatwy dostęp do przełączników wszystko jak najlepiej ! brawo Korea
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie narzekałem na zimno, czy upal (auto z klima) luks, jak za te pieniazki to nie ma powodow czepiania się !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Patrz ergonomia, poprostu rewelacja robilem duze przebiegi po 1700 km z 4 osobami, naprawde duze wygodne autko. Miekkie zawieszenie, wygodne fotele 6
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie- moglobybyc lepiej, w przedziale 130-140 km/h slychac silnik, powyzej juz jest OK, kwestia tlumików zalecam oryginalne !!!!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 l w beznynie duze ciezkie auto swoje dostać musi - zalecany gaz :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]