OSIĄGÓW SILNIKA PRAKTYCZNIE NIE DA SIĘ WYKorzytać ze wzgledu na słabe własnosci jezdne (jak na nasze drogi)
Wrażenia
3,0
Silnik
NUBIRA 2, KOMBI ,LPG, DUŻE, WYGODNE, DOBRZE WYPOSAŻONE, DOBRY SILNIK, ZDECYDOWANIE ZA MIĘKKIE I USTERKOWE ZAWIESZENIE, użytkuje to auto 22 tys km, na gazie z komputerem bingo bs 4 sprawuje sie bez zarzutu od załozenia 08.2006
4,0
Skrzynia biegów
BEZ ZASTRZEŻEŃ
3,0
Układ jezdny
MIMO ZE WSZYSTKIE KOŃCÓWKI, DRĄŻKI I AMORTYZATORY SPRAWNE LUB WYMIENIONE PROWADZI SIĘ SŁABO I NIEPEWNIE (ZAKRĘTY I KOLEINY)
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w kombi
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
SILNIK DOŚĆ GŁOŚNY W GÓRNYM ZAKRESIE, OGÓLNIE GŁOŚNE AUTO POWYZEJ 120 KM/H
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA GAZIE 10 L/100KM TRASA, 12-13L/ 100KM MIASTO, CENY CZĘSCI I NAPRAW NIE SA WYSOKIE
3,0
Stosunek jakość/cena
MYŚLĘ ŻE AUTO JUŻ TERAZ WARTE SWOJEJ CENY, UWAGA TYLKO NA WIARYGODNOŚĆ PRZEBIEGÓW, W ORYGINALE SILNIK WYTRZYMA OK 280-300 TYS O ILE NIE BĘDZIE KATOWANY