Nubira II: Normalne auto za niesamowitą cenę z niesamowitym wyposażeniem: 2x Airbag, central, alarm,ABS Klimatronic, LPG, 4xel.szyby itd. często można kupić serwisowane z salonu i bezwypadkowe. Absolutnie odporne na korozję.Świetne auto dla każdego kto nie ma kompleksów jeździć Daewoo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mistrz elestyczności ( na 5-tce od 50 do 205) ale z hałasem gorzej. Rewelacyjnie współpracuje z Instalacją gazową II generacji. Na misce olejowej napis GM. Poza tym silnik wygląda jak Oplowskie 1,8 o 2.0 zresztą części np. pasek i cały rozrząd są takie same. Jednak jest doś głośny ale dość ekonomiczny
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów. Czasem (bardzo rzadko) zgrzystni wsteczny . Podobno ten typ tak ma
4,0
Układ jezdny
W moim aucie nic nie buja, do jednego trzeba się przyzwyczaić: okresowa wymiana tulei w zawieszeniu - zresztą to w zasadzie w każdym samochodzie który znam trzeba w Polsce robić
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżen. Parkowanie mimo kombi nie sprawia żadnych problemów. I nie wiem o co chodziło komus z tymi lusterkami. Moje oryginalne są ok.
5,0
Ergonomia
Znowu nie rozumiem narzekań. Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic. i wszystko jasne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoba 1.95m mieści się bez problemu. Bagażnik w kombi mógłby być większy, ale zawsze można rozłożyć siedzenia
3,0
Wyciszenie
Dużo głośniej niż w np. Fordzie Mondeo. Kryzys jest między 130 a 150km/h trzeba jechać albo szybciej albo wolniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis BARDZO tani i rzadko potrzebny
5,0
Stosunek jakość/cena
Mistrz w klasie: Moja Nu II CDX 99/2000 kosztowała 12500... Nic już nie piszę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Schodzący "chrom" z klamek wewnętrznych (25zł/szt)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło przy 155tys km to chyba normala wymiana części a nie usterka
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]