duzy,pakowny,szybki,na gazie nie jest drogi w utrzymaniu,czesci tanie ,nie robic w serwisach,ja narazie wlozylem kolo 1500zl w zawieszenie,400 w hamulce -tarcze,szczeki( tyl) i dwa razy klocki,2 razy po 600zl w wymiane rozrzadu i na razuie luzik,silnik zdrowy a na gazie cieka i to niezle
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dynamiczny 0-100 10 sekund v-max 190 i elastyczny,kultura pracy na przecietnym pozomie,spalanie okolo 12lpg,do tej pory 137000km nie tknalem palcem,pasek co 60tys i olej wymieniam
3,0
Skrzynia biegów
bez rewelacji choc tragedii tez nie ma, jedynie na zimno jedynka mocno chaczy
3,0
Układ jezdny
dynamiczna jazda po zakretach nie jest wskazana,to nie focus,ale za to resorowanie na bardzo przyzwoitym poziomie
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu nie mam zastrzezen,do tylu gorzej(kombi)ale lusterka wsteczne znakomite
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka i nieskomplikowane
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szalu nie ma ale w koncu to kombi,tyl czesto paruje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na swoje wymiary jest niezle vectra z tego samego rocznika jest wyraznie mniejsza
3,0
Wyciszenie
generalnie glosne auto,powyzej 120 jest juz naprawde glosno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przecietnie pali okolo 12 lpg a noge mam ciezka,w miescie kolo13 a na trasie11, ale jak ktos ma lekka noge to na trasie 8 lpg wyrobi
5,0
Stosunek jakość/cena
duzy szybki pakowny,jakosc przecietna ale cena znacznie ponizej przecietnej,polecam
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sporo drobnych awarii,a to elektryka a to zawieszenie stuka,jest bardzo delikatne jak na nasze drogi i niektore elementy czesto sie wybijaja
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
prawie 140tys w cztery lata i ani razu mnie nie zawiodla,wszystkie wazne podzespoly sa w dobrym stanie,denerwuja male ,niegrozne awarie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW
[l/100km]