nabiera wigoru powyżej 3000; przeciętnie elastyczny.źle zaprojektowano osiąganie max momentu obrotowego- powyżej 3500 !.Chciałoby się niżej (2800) .
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów
5,0
Układ jezdny
po wymianie amortyzatorów b. dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Trzeba nieźle się nagimnastykować żeby dobrze widzieć!
4,0
Ergonomia
Wszystko niby pod ręką,ale regulator położenia świateł- ciut gdzie indziej i większy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za gorąco zimą nie jest.Wentylator na najwyższym biegu "charkocze".Łatwo uszkadza się ogrzewanie tylnej szyby-jak się powyciera ją kilka razy za dokładnie-przerywają się przewody oporowe!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej.Jak zwiększa się obroty szum silnika dochodzi znacząco do wnętrza.A może tylko tłumik?
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na pewno mogliby obniżyć spalanie,ale chyba nie chcieli.Jeżdząc delikatnie pali sporo granica 8l. przekraczana często,nawet za często!
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem z drugiej ręki - cena była znośna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niby centralny zamek a zimą zamarza i nie można otworzyć.Uszczelka pompy paliwa.Szyby elektryczne-zacinają się niekiedy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nim go kupiłem mechanik dolewał 1 litr oleju na 1000 km ! Po remonciku silnika nic nie trzeba dolewać.Trzeba dbać o pasek rozrządu.Powinni fabrycznie przeprogramować komputerek z zapisanymi danymi dla wtrysku!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 106KM 78kW
[l/100km]