Układ hamulcowy
: Tłoczki tylne bębny i wspomaganie chamulców
Silnik
: Pasek rozrządu jest słaby, raz mi się urwał po 30 tyś km
Zawieszenie
: Tuleje gumowe z przodu
4,0
Całokształt
Bardzo tani w eksploatacji
Wrażenia
3,0
Silnik
Trzeba uważać na pasek rozrządu, wymiana co 60tyś km, bierze dużo oleju i jest paliwożerny
4,0
Skrzynia biegów
Działa bezbłędnie
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest miękko zestrojony, mocno przechyla się w zakrętach, tuleje gumowe z przodu do wymiany co 20tyś km, ale koszt razem z wymianą tylko 100zł
Komfort
4,0
Widoczność
Ma długi przód i nie łatwo się nim parkuje.
5,0
Ergonomia
Super kokpit i najlepszy na świecie uchwyt na kubki z kawą. Dużo fajnych schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko nagrzewa się w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko ok, tylko fotele trochę mało wygodne przy dłuższej trasie.
3,0
Wyciszenie
To chyba największy minus. Powyżej 120km straszny hałas w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tanie naprawy i części. Ostatnio za rozrząd razem z wymianą pompy wodnej i robocizną zapłaciłem 380zł
Jest paliwożerna, na gazie pali między 9 a 11 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na swoją wielkość i osiągi to jak za darmo. Wersja hatchback była produkowana tylko w Korei.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najmniej psuje się elektryka, czego nie można powiedzieć o nowszych samochodach.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 11 lat użytkowania (190tyś km) 2 razy stanęła na drodze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 106KM 78kW
[l/100km]