Duże, wygodne, tanie auto za małe pieniądze. W moim egzemplarzu było sporo drobiazgów. Miałem np. takie pół roku, że co chwilkę coś innego ciekło - mimo, że auto serwisuje regularnie w ASO. Kupiłem drugie, ale z Nexią sie nie rozstaję.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dla samego kierowcy jest OK, ale przy paru osobach mocy brakuje.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi zmieniają sie niesamowicie lekko, zestopniowanie tez w porzadku. Mam tez Astre I, Panowie z GM tu wypadacie fatalnie.
3,0
Układ jezdny
mam tez Astre I, w jakims sensie blizniacze auto, bez porownania Nexia jest stanowczo za miekka
Komfort
3,0
Widoczność
Oceniajac sama widocznosc to do tylu w sedanie dlugo sie przyzwyczajalem - jest to jednak cena za duzy bagaznik. Przodu szybko sie mozna nauczyc mimo ze go nie widac ( opadajaca maska i wystajacy zderzak.)
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra, duuuuzy bagaznik. Wyciszenie gorsze niz w Astrze I, ale za to w lecie nie ma takiego piekarnika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche dlugo silnik w zimie sie rozgrzewa, czasami nie ma czym szyb odszronic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie aut nie mozna dac nizej.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby byc lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłaby palic mniej w miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie rozumiem dlaczego one są tak tanie. Może dlatego, że nie były długo produkowane w Polsce i jest ich mało.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za 10 lat troche tych drobnych awarii bylo, najgorsze sa zamki zimą - zamarzają - nie wkładki tylko w środku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy na 100 tys kilometrow sam nie pojechal. Czy to duzo?