nigdy bym nie powiedzial ze ten samochod tyle przetrwa. jak go kupowalem to bylo z przymusy (nowo zakladana firma bez pieniedzy) teraz nie mam powodu zeby go sprzedac
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochod jest grubo po 200 tys km, nie pali oleju, jezdzi na LPG. SIlnik nie jest moze juz tak cihcy jak od nowosci, costam od czasu do czasu zapiszczy ale jestem pod wrazeniem wytrzymalosci - to moj samochod firmowy od nowosci zaliczal zarowno autostrady jak i dojazdy polnymi drogami do budow
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze ale 1 i 2 nie wchodza najlepiej przy redukowaniu podoba mi sie krotki drazek i duze odstepy miedzy biegami
4,0
Układ jezdny
Firmowy jest taki sobie ale po zamontowaniu amortyzatrow gazowoolejowych jest znacznie lepiej. Samochod jest dosc wysoko zawieszony co dla mnie jest duza jego zaleta
Komfort
4,0
Widoczność
slaba widocznosc przez tylna szybe, dobra widopcznosc w lkusterkach, trzeba sie przyzwyczaic.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy 180 kilometrach musialem odkamienic nagzewnice
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W omedze ktora jezdze prywatnie jest znacznie wiecej miejsca. w nexii w 4 osoby jest ciasno w 5 to juz zle sie jezdzi, zwlaszcza jesli ma sie na sobie grube ubrania
3,0
Wyciszenie
moglon byc lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochud jezdzi glownie w trasach i nie jest oszczedzany a spalanie wychodzi okolo 8 - 9 litrow, bez wzgledu czy jezdze ja czy ktorys z pracownikow
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuja sie tylko rzeczy eksploatacyjne - amortyztory itp. Raz zapchala sie nagrzewnica i raz mostek a alternatorze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 75KM 55kW
[l/100km]