MIMO WSZYSTKO LUBIĘ TO AUTKO- ZWŁASZCZA JEGO BAGAŻNIK 520L!
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNICZEK TROCHĘ ZA SŁABY, ZWŁASZCZA Z KOMPLETEM PASAŻERÓW, ALE JAK SIĘ JUŻ ROZPĘDZI TO JEST CAŁKIEM MIŁO
4,0
Skrzynia biegów
MERC TO NIE JEST ALE NA RAZIE BEZ PROBLEMÓW
4,0
Układ jezdny
PRZY ZAPAKOWANYM BAGAŻNIKU DOŚĆ MOCNO ODCZUWALNE ZARZUCANIE "TYŁKIEM" (SEDAN)
Komfort
4,0
Widoczność
OK
3,0
Ergonomia
MA CO MIEĆ MUSI ALE NIC PONADTO
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE ZACZYNA DZIAŁAĆ PO +/- 3 KILOMETRACH,
W MOIM WYSŁUŻONYM EGZEMPLARZU PRZESTAŁY DZIAŁAĆ PRAKTYCZNIE WSZYSTKIE "NITKI" OGRZEWANIA TYLNEJ SZYBY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SPORO MIEJSCA
4,0
Wyciszenie
POWYŻEJ 150km/H JEST GŁOŚNO
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ZIMIE PO MIEŚCIE WOLĘ NAWET NIE LICZYĆ, NA TRASIE JEST OK
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z WIEKIEM CORAZ WIĘCEJ DROBIAZGÓW PRZESTAJE DZIAŁAĆ (I-SZY BIEG WYCIERACZEK, OGRZEWANIE SZYBY TYLNEJ, KLAKSON, OPADAJĄCE SZYBY TYŁ, TRZESZCZĄCE OD NOWOŚCI FABRYCZNE GŁOŚNIKI (RUMUŃSKIE!), ITP
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OD PEWNEGO CZASU MAM SPOKÓJ I NAPRAWDĘ NIC (ODPUKAĆ) SIĘ NIE PSUJE ALE POCZĄTKI BYŁY CIĘŻKIE: 3 X WYMIANA POMPY PALIWA, 2 X WYMIANA IMPULSATORA + SZEREG INNYCH PRZYJEMNOŚCI KTÓRE NA GWARANCJI KOŃCZYŁY SIĘ PRZEJAŻDŻKĄ LAWETĄ DO SERWISU.
DZIWNE PO PO GWARANCJI MINĘŁO - MOŻE JUŻ WSZYSTKO WYMIENILI NA SPRAWNE?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5i 75KM 55kW
[l/100km]