amorki oryginały. skutecznosc tłumienia około 70%. tarcze wymiana przy 170000. bębny oki. sprzęgło jeszcze działa. jezeli chodzi o zawieszenie to tylne sprężyny do d..y:> utwrdziłem rozszerzyłem i teraz oki. przód zapieczone tłoczki dwa razy. przy 175000 padł katalizator.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
zaczynają sie problemy z drugim biegiem. trzeba mocniej szarpnac przy redukcji 3/2
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
wkurza prawe lusterko
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zbyt mało miejsca z tyłu. było trzeba zmniejszyć bagaznik lub wydłuzyć całośc nadwozia tak jak np ma opel omega
3,0
Wyciszenie
mogło by byc cieszej przy predkości 140 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taki silnik to moze być
3,0
Stosunek jakość/cena
jak za tą cenę to jest dobrze. zreszta czego oczekiwać od samochodu klasy średniej nizszej:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana uszczelki pod głowica dwa razy. pierwszy raz przy przebiegu 90000 a teraz drugi raz przy 180000. czyli co 90000 wymiana?????????