zależnie jak wyregulowany - po podkręceniu na wyższe obroty wysokie dźwięki z silnika bywają męczące
4,0
Skrzynia biegów
po dłuższym użytkowaniu skrzynia chodzi dość topornie, biegi same nie wskakują na miejsca, szczególnie są problemy z jedynką, którą trzeba włączać na siłę
5,0
Układ jezdny
bez żadnych problemów
Komfort
5,0
Widoczność
oczywiście kufer z tyłu nieco przeszkadza i trudno wyczuć odległość przy parkowaniu, ale to chyba problem w każdym nadwoziu sedan
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszystkie ceny dość niskie, jak na duży samochód, problem jedynie z czekaniem na dostawy niektórych części z Korei
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 20 000 km popsuła się dźwignia jednego lusterka (sterowane ręcznie, więc koszt wymiany ok 400 PLN), raz zaczęły mi błyskać kontrolki alarmowe silnika, ale był to tylko błąd komputera i trzeba go było zresetować, wycieraczka po stronie pasażera mimo kilku wymian nie zbiera dobrze - chyba jakiś błąd projektantów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nie zapalił tylko dwa razy - z winy zamarzniętej instalacji gazowej (mimo zapewnień warsztatu, parownik przy -20 C zamarza, lepiej w zimie przed zaparkowaniem przejechać kilkaste metrów na benzynie, bo na benzynie zapala zawsze)